górne tło

CSR Poland Awards 2026 – trwa 4. edycja konkursu

Po raz czwarty powraca CSR Poland Awards – konkurs doceniający osoby i firmy, które poprzez swoje działania z zakresu CSR kształtują bardziej zrównoważone środowisko biznesowe. Od 10 listopada można zgłaszać propozycje najlepszych projektów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w aż czterech kategoriach.

CSR Poland Awards powstało, by docenieniać i honorować firmy oraz osoby, które wnoszą znaczący wkład w realizację inicjatyw społecznych oraz przyczyniają się do zwiększania odpowiedzialności biznesu w Polsce.

Konkurs, w którym wyróżnione zostaną projekty realizowane w 2025 roku, trwa od 10 listopada 2025 r. do 10 lutego 2026 roku. Lista nominowanych opublikowana zostanie w marcu 2026 r., a zwycięzców czwartej edycji poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 12 marca 2026 r. w Krakowie.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Uczestnikiem może być dowolny podmiot prawny (firma, instytucja lub organizacja), posiadający siedzibę lub oddział na terenie Polski, który realizuje działania z zakresu CSR. Zgłosić można własne projekty lub pracownika zatrudnionego wewnątrz własnej organizacji.

Zgłoszenie konkursowe

By wziąć udział w konkursie, należy dokonać zgłoszenia poprzez poprawne wypełnienie i zatwierdzenie formularza elektronicznego znajdującego się na stronie (poniżej).

Zgłoszenie w zależności od wybranej kategorii musi dotyczyć projektu CSR, który był realizowany w 2025 roku (zakończył się najpóźniej 31.12.2025 r.) lub pracownika, który w 2025 roku wyróżnił się zaangażowaniem w obszarze CSR.

Czy mogę zgłosić więcej niż jeden projekt?

W CSR Poland Awards można zgłosić dowolną liczbę projektów. Każdy uczestnik ma prawo do dwóch bezpłatnych zgłoszeń konkursowych w dowolnej kategorii. Każde kolejne zgłoszenie objęte jest dodatkową opłatą w wysokości 500 zł netto.

Kategorie konkursowe

W ramach CSR Poland Awards prowadzone są cztery kategorie konkursowe:

  • Community engagement – projekty społeczne, które zostały zrealizowane przez firmę na rzecz jej otoczenia zewnętrznego.
  • Volunteering – projekty społeczne realizowane przez firmę przy udziale jej pracowników w roli wolontariuszy.
  • Employee wellbeing – projekty, które firma realizowała na rzecz własnych pracowników, dbając o ich dobrostan fizyczny, psychologiczny, finansowy, zawodowy i społeczny.
  • CSR Leader – osoba, która w danej firmie działa jak ambasador projektów społecznych, zachęca innych do aktywności, motywuje zespół do działania i sprawia, że firma staje się bardziej otwarta i dostępna.

Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń zostanie dodatkowo wybrany i nagrodzony najlepszy projekt z zakresu działalności na rzecz osób z niepełnosprawnościami (Accessibility and inclusivity). Swoje specjalne wyróżnienie przyzna także jury.

Z kryteriami oceny w poszczególnych kategoriach zapoznać się można w regulaminie .

Formularz zgłoszenia do konkursu oraz szczegółowe informacje dostępne są na stronie: CSR Poland 2026 | Gridaly