CSR Poland Awards 2026 – trwa 4. edycja konkursu
Po raz czwarty powraca CSR Poland Awards – konkurs doceniający osoby i firmy, które poprzez swoje działania z zakresu CSR kształtują bardziej zrównoważone środowisko biznesowe. Od 10 listopada można zgłaszać propozycje najlepszych projektów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w aż czterech kategoriach.
CSR Poland Awards powstało, by docenieniać i honorować firmy oraz osoby, które wnoszą znaczący wkład w realizację inicjatyw społecznych oraz przyczyniają się do zwiększania odpowiedzialności biznesu w Polsce.
Konkurs, w którym wyróżnione zostaną projekty realizowane w 2025 roku, trwa od 10 listopada 2025 r. do 10 lutego 2026 roku. Lista nominowanych opublikowana zostanie w marcu 2026 r., a zwycięzców czwartej edycji poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 12 marca 2026 r. w Krakowie.
Kto może wziąć udział w konkursie?
Uczestnikiem może być dowolny podmiot prawny (firma, instytucja lub organizacja), posiadający siedzibę lub oddział na terenie Polski, który realizuje działania z zakresu CSR. Zgłosić można własne projekty lub pracownika zatrudnionego wewnątrz własnej organizacji.
Zgłoszenie konkursowe
By wziąć udział w konkursie, należy dokonać zgłoszenia poprzez poprawne wypełnienie i zatwierdzenie formularza elektronicznego znajdującego się na stronie (poniżej).
Zgłoszenie w zależności od wybranej kategorii musi dotyczyć projektu CSR, który był realizowany w 2025 roku (zakończył się najpóźniej 31.12.2025 r.) lub pracownika, który w 2025 roku wyróżnił się zaangażowaniem w obszarze CSR.
Czy mogę zgłosić więcej niż jeden projekt?
W CSR Poland Awards można zgłosić dowolną liczbę projektów. Każdy uczestnik ma prawo do dwóch bezpłatnych zgłoszeń konkursowych w dowolnej kategorii. Każde kolejne zgłoszenie objęte jest dodatkową opłatą w wysokości 500 zł netto.
Kategorie konkursowe
W ramach CSR Poland Awards prowadzone są cztery kategorie konkursowe:
- Community engagement – projekty społeczne, które zostały zrealizowane przez firmę na rzecz jej otoczenia zewnętrznego.
- Volunteering – projekty społeczne realizowane przez firmę przy udziale jej pracowników w roli wolontariuszy.
- Employee wellbeing – projekty, które firma realizowała na rzecz własnych pracowników, dbając o ich dobrostan fizyczny, psychologiczny, finansowy, zawodowy i społeczny.
- CSR Leader – osoba, która w danej firmie działa jak ambasador projektów społecznych, zachęca innych do aktywności, motywuje zespół do działania i sprawia, że firma staje się bardziej otwarta i dostępna.
Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń zostanie dodatkowo wybrany i nagrodzony najlepszy projekt z zakresu działalności na rzecz osób z niepełnosprawnościami (Accessibility and inclusivity). Swoje specjalne wyróżnienie przyzna także jury.
Z kryteriami oceny w poszczególnych kategoriach zapoznać się można w regulaminie .
Formularz zgłoszenia do konkursu oraz szczegółowe informacje dostępne są na stronie: CSR Poland 2026 | Gridaly