Strona główna rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu - porady w czterech językach

Poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, pod bezpłatnym numerem telefonu dla całej Polski: 800 137 200, można uzyskać w formie telekonsultacji poradę pielęgniarki/położnej oraz lekarską. Porady są udzielane w czterech językach: polskim, angielskim, rosyjskim, ukraińskim.

Fot. www.nfz.gov.pl
www.nfz.gov.pl

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:

  • poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
  • w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:

  • nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
  • nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
  • gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.

Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę:

  • pielęgniarki/położnej,
  • lekarską,

w formie tele konsultacji.

W ramach TPK uzyskasz:

  • poradę medyczną,
  • e–receptę,
  • e–skierowanie,
  • e–zwolnienie.

Porady są udzielane w czterech językach:

  • polskim,
  • angielskim,
  • rosyjskim,
  • ukraińskim.

Źródło: Teleplatforma Pierwszego Kontaktu / Kontakt / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków

pokaż metkę
Autor: www.nfz.gov.pl
Osoba publikująca: Sylwia Drożdż
Podmiot publikujący: Otwarty Kraków
Data publikacji: 2021-05-31
Data aktualizacji: 2021-05-31
Powrót
Znajdź komunikat